Filmániás bekukkantók száma

2012. május 8., kedd

Sötét Zsaruk 3 (Men in Black 3 2012) beharangozó

Sziasztok, egy bemutató előtti ajánlás következik ^^



Igen eljött az idő, arra, hogy napvilágot lásson a 3. része is egy olyan filmnek, amit szerintem minden harmadik ember ismer itt kicsike országocskánkban ^^

Az előzetese alapján méltó lesz az első két részhez... (Halkan jegyezném meg, hogy nekem az első rész vitte a pálmát. A folytatás kissé mintha erőltetett lett volna.) Még mindig nem lehet megunni az emlékezetet módosító kicsi "varázsbotot" és annak következtében kialakuló Will Smith féle emlék szadózásokat^^. Ahogy kivettem a rövidfilmecskéből, alapjában véve nem változtatták meg a Sötét Zsaruk központját se, ez plusz pontocska szerintem. No meg a zene is remélem hasonló lesz, mint korábban volt. Elvégre úgy lenne eredeti a dolog ^^

A történet eredeti, és ezaaaazzzz, tudtak újítani a forgatókönyvírók ^^ Elvileg lesz egy invázió is ^^ Meg a másik jó hír, hogy K ugyanolyan mogorva fiatalon is, mint idősebb kiadásában ^^ Meg J is hozza a formáját ;)


Ennyit elsőre a filmről, majd ha eljön az ideje, és meg is tudom nézni moziban, írok többet. Nézzük meg mindannyian ezt a filmet a MOZIBAN ^^ Az első két rész kritikájával is jövünk nemsokára, de még fiatalka a blog, nem gondolhatunk minden filmre azonnal ;)

Rendező: Barry Sonnenfeld

A megszokott szerepekben a megszokott emberek lesznek, J Will Smith, Az idősebb K Tommy Lee Jones, a fiatalabb K pedig Josh Brolin...



A film bemutatója elvileg itt nálunk 2012 Május 24.-én lesz
Az Amerikai bemutató pedig egy nappal később ^^

René

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése